انتي ويروس
پاسارگاد رايانه_هك_بوت_ويسي كشي_ترفند_چت كلاينت
خوش امديد

مک آفی شرکتی بزرگ و نام آشنا در ضمینه ساخت نرم افزارهای امنیتی و آنتی ویرویس است که بی اغراق همه‌ی ما حداقل یکبار این آنتی ویروس را بر روی رایانه خود نصب کرده‌ایم .

نرم افزار McAfee Internet Security Suite یکی از مشهورترین برنامه های کامپیوتری در زمینه جلوگیری از انواع حملات واز  بین بردن اطلاعت است.
اینترنت سیکوریتی McAfee جستجوی ویروس ها، spyware ها یا هر نوع malware را با سرعت انجام می‌دهد.
سیستم پشتیبانی اطلاعات McAfee مشخصه جالب دیگریست که جدیدا به آن اضافه شده است. بخش Antispam این نرم افزار با بسیاری از آنتی ویروس های دیگر یا نرم افزارهای امنیتی Internet برابری می کند. آنتی ویروس McAfee از برنامه Outlook، Thunderbird، Eudora و همچنین POP3 و MAPI پشتیانی می کند. همچنین قابلیت به روز رسانی آن در مدت زمان بسیار کوتاهی انجام می شود و بطورکلی نسبت به نسخه‌های قبلی این آنتی ویروس سریعتر به روز رسانی می شود. می توان گفت برخورداری از چنین ویژگی فوق العاده ارزشمند است. در رده بندی آنتی ویروس ها، McAfee درجه A را به خود اختصاص داده است.

اما در سایت مک‌آفی صفحه‌ای اختصاصی و پنهان برای کاربران فیس‌بوک وجود دارد که از طریق آن می‌توان جواز استفاده 6ماهه  رایگان و قانونی McAfee Internet Security را از سایت مک‌آفی دریافت و استفاده کرد !

لينك دانلوذ

http://download.cnet.com/McAfee-Total-Protection-2011/3000-2239_4-10763479.html


مبارزه با ویروس های کامپیوتری امروزه به عنوان یکی از مهمترین اصول در مدیریت و نگهداری از سیستم ها محسوب می شود. هر ساله سیستم های کامپیوتری زیادی بر اثر مشکلات و اختلالات ناشی از ویروس ها دچار ضررهای مختلف می شوند. نرم افزارهای مختلفی را امروزه می توان به عنوان ابزارهای کاربردی در راه مبارزه با ویروس ها یافت که هریک ازآنه از ابزارهای مختلفی برای حفاظت از سیستم ها استفاده می نمایند.

Avira AntiVir PersonalEdition Premium نام یک بسته امنیتی  قدرتمند از شرکت Avira می باشد که به کمک آن کاربران به راحتی قادرند تا در مقابل ویروس ها و برنامه هاس جاسوسی و کرم های اینترنتی سیستم خود را ایمن نگه داشته و نفوذ این برنامه ها به سیستم خود جلوگیری نمایند. این نرم افزار قدرتمند با نظارت کامل بر سیستم مانع از اجرای فایل های آلوده به ویروس و نصب برنامه های جاسوسی بر روی سیستم می شود. این نرم افزار یکی از ابزارهای قدرتمند برای مبارزه و پاکسازی ویروس ها می باشد.

معرفی آنتی ویروس Avira :

شرکت آویرا با بیش از 70 میلیون مشتری و بیش از 500 کارمند، یکی از بزرگترین شرکتهای ارایه‌کننده راهکارها و محصولات امنیتی در دنیا است. نتایج آزمایش‌های سازمان‌های مستقل جهانی حاکی از احراز رتبه اول تا دوم آنتی ویروس این شرکت در سالهای اخیر می‌باشد.
آویرا با بیش از 20 سال سابقه در امر محصولات امنیتی، دارای محدوده‌ی وسیع و جامعی از محصولات برای کاربران موبایل تا شبکه‌های بزرگ از جمله آنتی ویروس برای سرورهای ویندوز، یونیکس، سولاریس، آنتی‌ویروس برای دروازه‌های اینترنت SQUID و ISA و همچنین ارایه کننده محصولات امنیت ایمیل سرورها (آنتی‌ویروس و آنتی‌اسپم) برای کلیه ایمیل سرورها از جمله ایمیل سرورهای یونیکس و Exchange و آنتی ویروس برای سرورهای پرتال مانند sharepoint می‌باشد.
به دلیل تغییرات در تیم مدیریتی و فنی این شرکت، در سه سال اخیر، کیفیت آنتی ویروس این شرکت به صورت قابل توجهی ارتقا یافته و در سه سال اخیر همراه از رتبه قابل توجهی برخوردار بوده و به دلیل کسب بالاترین رتبه در کلیه تستهای 2008، جایزه بهترین آنتی ویروس سال 2008، توسط سازمان av-comparatives.org به آنتی ویروس این شرکت اختصاص یافت. سازمان av-comparatives یک سازمان معتبر و مستقل بوده و مورد تایید کلیه تولیدکنندگان آنتی‌ویروس در دنیا می‌باشد. هر یک از آنتی‌ویروسها که در این سازمان رتبه‌ای کسب می‌کنند، با افتخار از آن یاد کرده و در تبلیغات خود تنها به نتایج آن سازمان به عنوان دلایل برتری خود استناد می‌کنند.
از ویژگی های این نرم افزار می توان به موارد زیر اشاره نمود:
- مراقبت دائمی از سیستم
- توانایی کنترل تمامی فایل های سیستم و پروسه های حافظه
- جلوگیری از اجرای فایل های مشکوک با اخطار به کاربر در این زمینه
- دارای Database ای قدرتمند برای شناسایی ویروس ها
- توانایی به روز رسانی نرم افزار و DataBase آن
- دارای ابزارهای دیواره آتش برای حفاظت از سیستم شما در مقابل هکرها
- توانایی مبارزه با نرم افزارهای جاسوسی
- قابلیت مبارزه با هرزنامه های اینترنتی
و …

 

 

لينك دانلود

Avira Premium Security Suite 10


شاید شما هم  وقتی که پای امنیت به میان بیاید به نرم افزار های پولی بیش از نسخه های رایگان اطمینان داشته باشید. خصوصا وقتی در مورد برنامه هایی که پای امنیت اطلاعات و کامپیوتر شخصی شما در میان است علاقه ای به استفاده از نسخه های غیر اصلی برنامه ها که اطمینان کمتری دارند نداشته باشید. اگر این طور است این پست برایتان جذاب خواهد بود.

آنتی ویروس Dr.Web یکی از آنتی ویروس هایی است که حتما نام آن را شنیده‌اید – امنیت بالا و امکانات بسیار مناسب این برنامه آن را به یکی از بهترین گزینه ها از دید متخصصان امنیت تبدیل کرده است. این آنتی ویروس دارای سه قسمت اصلی در حفاظت از سیستم شما است. یک بخش SpIDer Guarde که از زمان ورود به سیستم عامل تمام ورودی های فایل مانند واحد های ورودی، اینترنت و … را مورد بررسی قرار داده و از ورود فایل های ویروسی به سیستم جلوگیری می کند. بخش بعدی Scanner است که فایل های موجود روی سیستم را بررسی می کند و در نهایت بخش SpIDer Mail که ایمیل های دریافتی از Outlook را پیش از قرار گرفتن بر روی سیستم شما بررسی و ویروس یابی می کند.
 

از ویژگی ها و امتیازات Dr.Web می توان به موارد زیر اشاره کرد.
•    استفاده ی بسیار کم از منابع سیستم مانند RAM
•    بررسی خودکار واحد های ورودی مانند دیسک و فلش مموری
•    امکان تشخیص ویروس های ناشناخته با بهره گیری از الگوریتم های هوش مصنوعی
•    به روزرسانی (Update) به صورت خودکار
•    امکان برنامه ریزی برای اسکن و ویروس یابی اتوماتیک
•    تکنولوژی منحصر به فرد SpIDer Netting برای مدیریت شبکه
•    سازگار با تمامی نسخه های ویندوز از جمله ویندوز 7

 

لينك دانلود

» دریافت نسخه ۳۲ بیتی
» دریافت نسخه ۶۴ بیتی


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط محمد علي رضايي

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 24
بازدید دیروز : 12
بازدید هفته : 97
بازدید ماه : 96
بازدید کل : 17210
تعداد مطالب : 8
تعداد نظرات : 13
تعداد آنلاین : 1



بیلیارد آنلاین 2 نفری بازی

<-PollName->

<-PollItems->